Skupina LANDMARK od svého založení před více než 25 lety dynamicky rostla, aniž by snížila kvalitu svých služeb.

Základ naší společnosti tvoří lidé, kteří svou prací přenáší společné hodnoty do reálných výsledků. Naši zaměstnanci a partneři ovládají znalost komplexního podnikového poradenství, proto mohou poskytovat širokou škálu služeb a zároveň nabízet každému klientovi osobitý přístup. I díky těmto nastaveným hodnotám pracují pro LANDMARK profesionálové napříč odvětvími, kteří chtějí podávat jen ty nejlepší výkony. Výsledky jejich práce poté můžeme hrdě sdílet s našimi klienty.

Jsme profesionální, důslední a nezávislí, zároveň se ale nebojíme být kreativní a navrhovat nové efektivnější cesty k dosažení cíle.

Neustále se zdokonalujeme, proto dokážeme přijít s řešením na míru pro každého klienta. Za svou prací si stojíme.

V současné době činí náš tým více než 60 odborníků s multioborovými zkušenostmi.

Přinášíme nové efektivní cesty

PROČ JSME TU

NAŠE POSLÁNÍ

Naším posláním je sloužit zaměstnavatelům a zaměstnancům, zvyšovat efektivitu vyplácení mezd a pracovních procesů. Pozitivním způsobem měníme pohled na využívání a poskytování konzultačních služeb.

  • Všichni členové našeho týmu se řídí naší základní ideologií, respektují naše hodnoty a principy, poslání i vizi. Jsou to lidé s pevným charakterem, poctiví a pracovití, s výjimečným talentem a prokazatelnými výsledky. Naši zaměstnanci a partneři pracují samostatně, plánují a provádějí svou práci, bez nutnosti dohledu ze strany managementu, omezování byrokracií nebo zbytečných překážek. Práce v našem týmu jim také umožňuje vyvážené rozdělení času mezi rodinný a pracovní život. 

    Jsme vždy zaměřeni na zákazníka a službu pro něj. Uvědomujeme si, že pro klienta i pro nás jsou důležitější výsledky než odpracovaný čas. Proto si umíme sami pružně rozvrhnout svou práci nebo můžeme pracovat z domova či jiného místa, které podporuje naši produktivitu a kreativitu. 

    Všichni si uvědomujeme sílu synergické práce, podporujeme inovace a experimentování. Neustále se zlepšujeme a vzděláváme. Neustále investujeme do odborného růstu členů našeho celého týmu. Když něco nefunguje, poučíme se z toho a jdeme dál. Díky poctivě odvedené práci, službě a vysoké přidané hodnotě pro klienta získává náš tým pravidelně vysoce nadprůměrné a motivující finanční i nefinanční odměny.  

    Všichni členové týmu dokonale rozumějí celé organizační struktuře a pracují na správných místech. Díky moderním komunikačním prostředkům spolu umí bezproblémově komunikovat. Každý z našich zaměstnanců a partnerů zná svou roli, odpovědnost a kompetence a neustále tvoří pozitivní pracovní prostředí, které podporuje synergickou spolupráci a přátelskou komunikaci. 

  • Vždy přinášíme klientům vyšší zisk, automatizujeme a digitalizujeme firemní procesy, poskytujeme nejlepší a nejkomplexnější mzdové, právní, daňové, personální a účetní poradenství na trhu. Poskytujeme prakticky použitelné a užitečné rady a systémově ucelená inovativní a komplexní řešení v oblasti firemních financí a podnikových systémů. Měníme pohled na konzultační služby. Využíváme nejmodernější technologie pro zvýšení efektivity pracovních procesů. Uvědomujeme si neustále rostoucí význam kybernetické bezpečnosti a ochrany osobních údajů, a proto zajišťujeme prostřednictvím nejmodernějších technologií a softwarových nástrojů bezpečnost našich dat a dat našich klientů. 

    Naši zákazníci přesně vědí, co kupují, kdy dostanou výsledek, jsou průběžně informováni o průběhu poskytování služeb a dostávají vysokou přidanou hodnotu. Vždy poskytujeme hotové písemné řešení, které je pro klienta jednoduché, srozumitelné a pochopitelné. Jsme rychlí, flexibilní a vždy hledáme řešení. Tvoříme služby, které těší naše zákazníky, překonávají jejich očekávání a přinášejí změnu pohledu na konzultační služby. Neznáme slovo nejde. Chápeme, že každý klient má své specifické potřeby a očekávání, proto vždy přizpůsobujeme naše služby individuálním potřebám našich zákazníků a navrhujeme jim nejlepší řešení pro jejich konkrétní situaci. 

    Utváříme systémové platformy pro optimalizaci, automatizaci a digitalizaci pracovněprávního procesu, a to pro nás samotné, pro účetní, mzdové účetní, personalisty, daňové poradce, auditory a právníky či ostatní profesionální poradce. Optimalizujeme celkový průběh zaměstnávání lidí od náboru, přes výplatu až po ukončování pracovních poměrů s možností jednoduchého nastavení optimalizace. Zjednodušujeme a vizualizujeme výpočet čisté/hrubé mzdy, zpřehledňujeme výplatní lístky resp. přehled příjmů a benefitů zaměstnance a nákladů zaměstnavatele. Vytváříme všechny potřebné dokumenty hromadně a usnadňujeme jejich elektronizaci a digitalizaci. Naše řešení je připraveno k propojení s jakýmkoli softwarem, a to v mezinárodním měřítku. Jsme průkopníky v používání nových technologií a pomáháme klientům se rychle přizpůsobovat měnící se legislativě. 

  • Jsme nejuznávanější poradenská firma na trhu ve svém oboru. Působíme celosvětově, poskytujeme globální produkty, služby a řešení, platformy pro zaměstnance a zaměstnavatele, daňové, účetní, právní, personální a ostatní poradenské firmy. 

    V ČR pomáháme růst více než 1000 firmám (více než 100.000 zaměstnancům). 

    Naše služby a produkty zlepšují efektivitu a zvyšují ziskovost našich klientů. Pomáháme šetřit čas a náklady na pracovněprávní procesy, tím pomáháme přispívat ke zdravému růstu ekonomiky. Náš tým působí v odborných a profesních organizacích a komorách po celém světě a podílí se na tvorbě legislativy související s pracovněprávní problematikou, personalistikou, mzdovým účetnictvím a kulturou zaměstnávání lidí.  

KAM SMĚŘUJEME

NAŠE VIZE

ČEHO CHCEME DOSAHOVAT

NÁŠ CÍL

Chceme i nadále poskytovat prakticky použitelné a užitečné rady a systémově ucelená inovativní řešení v oblasti firemních financí a podnikových systémů.

ČÍM SE ŘÍDÍME

10 HODNOT

10 PRINCIPŮ