Právní řešení pro firmy

Využijte naše firemní řešení, která vám usnadní podnikání.

Zkušení advokáti z advokátní kanceláře LANDMARK LEGAL s vámi vše rádi proberou osobně.

Rádce pro moje podnikání

Komplexní poradenství pro firmy v oblasti právní, daňové, mzdové, personální a ekonomické. Vaši situaci či problém vyřešíme rychle a efektivně od A do Z.

Výhody
  • rychlost odpovědí na Vaše požadavky (do 48 hodin)
  • písemné vypracování každé odpovědi
  • plná odpovědnost za správnost navržených řešení a právních doporučení
  • široký tým expertů zaručující vysokou odbornost našeho poradenství

* S jakými dotazy se na nás firmy nejčastěji obracejí?

Kontakt

Mgr. Aleš Kuchařík
advokát
+420 736 631 626
ales.kucharik@landmark.cz

Nezávazně poptat

Vybrat termín schůzky

Zobrazit podrobnosti

Řešení pro whistleblowing

Má vaše firma více než 50 zaměstnanců nebo jste AML povinná osoba? Hledáte jednoduchý způsob, jak splnit požadavky zákona o ochraně oznamovatelů? Pomůžeme vám.

Jaká pro Vás máme řešení?
i
Benefity balíčku BASIC
  • Vzorové dokumenty
  • Základní interní směrnice
  • Základní vzory pro vyřizování podnětů
  • Informační leták pro zaměstnance
  • Informační texty na webové stránky
  • Návod k zavedení
Basic

Ideální pro firmy, které si chtějí vše nastavit samy.
Jednorázová cena včetně pojištění odpovědnosti je
990 Kč bez DPH.

Koupit ihned
i
Benefity balíčku STANDARD
  • Rozsah balíčku BASIC
  • Školení příslušné osoby
Standard

Ideální pro firmy, které se chtějí poradit a vyškolit.
Jednorázová cena včetně pojištění odpovědnosti je
3 990 Kč bez DPH.

Koupit ihned
i
Benefity balíčku PREMIUM
  • Rozsah balíčku STANDARD
  • Audit prostředí společnosti se zaměření na posouzení rizik
  • Nastavení oznamovacích kanálů vyžadovaných zákonem
  • Směrnice o whistleblowingu včetně GDPR požadavků
  • Povinné dokumenty a informace ke zveřejnění
  • Informační leták pro zaměstnance
  • Provoz a testování oznamovacího systému
  • Výkon funkce příslušné osoby
  • Příjem a řešení oznámení
  • Komunikace s oznamovateli
  • Podpora při vyšetřování a přijímání opatření
  • Vedení zákonné evidence
  • Pravidelná interní komunikace a školení
Cena balíčku*
  • Cena balíčku včetně pojištění začíná na 12 990 Kč jednorázově + 1000 Kč/měsíčně (pro firmu o 50 zaměstnancích).
  • Další cena se odvíjí od počtu zaměstnanců ve Vaší firmě.
  • Kompletní ceník naleznete .
  • Zakoupením balíčku skládáte zálohu 12 990,- Kč, zbytek doplácené částky Vám bude fakturován na základě dodatečné kalkulaci dle velikosti Vaší firmy, viz ceník výše.
  • Ceny (včetně ceníku) jsou uvedeny bez DPH.
Premium

Ideální pro firmy, které chtějí přenechat starosti na nás.
Cena balíčku včetně pojištění odpovědnosti
začíná* na 12 990 Kč jednorázově.

Zaplatit zálohu
i
Benefity balíčku AML PREMIUM
  • Nastavení oznamovacích kanálů vyžadovaných zákonem
  • Směrnice o whistleblowingu včetně AML požadavků
  • Povinné dokumenty a informace ke zveřejnění
  • Informační leták pro zaměstnance
  • Advokátní podpora při přijímání, vyšetřování a navrhování opatření
  • Pravidelná interní komunikace a školení
Cena balíčku*
  • Cena balíčku včetně pojištění začíná na 12 990 Kč jednorázově + 1000 Kč/měsíčně (pro firmu o 50 zaměstnancích).
  • Další cena se odvíjí od počtu zaměstnanců ve Vaší firmě.
  • Kompletní ceník naleznete .
  • Zakoupením balíčku skládáte zálohu 12 990,- Kč, zbytek doplácené částky Vám bude fakturován na základě dodatečné kalkulaci dle velikosti Vaší firmy, viz ceník výše.
  • Ceny (včetně ceníku) jsou uvedeny bez DPH.
AML Premium

Ideální pro firmy spadající pod režim zákona AML.
Cena balíčku včetně pojištění odpovědnosti
začíná* na 12 990 Kč jednorázově.

Zaplatit zálohu

* Kompletní ceník naleznete zde.

Kontakt

Mgr. Milan Dančik
advokát
+420 732 159 822
milan.dancik@landmark.cz

Zobrazit podrobnosti

Ochrana know-how

Chraňte své obchodní tajemství a konkurenceschopnost

Možná jste to už zažili: investovali jste několik let času, spoustu peněz a své zkušenosti do zaměstnance, kterému jste důvěřovali. On si posléze založil konkurenční firmu a využívá vaše know-how. Co s tím? Naše opatření vás před tímto rizikem ochrání.

Obchodní tajemství patří výlučně podnikateli a jeho zaměstnanec k němu nemá žádná práva.

Ochrana know-how a obchodního tajemství zaměstnavatele

Naše opatření vám pomůže ochránit to nejcennější, čím můžete disponovat, a to nejen jako zaměstnavatel, ale především jako podnikatel. Tím je ochrana vašeho obchodního tajemství, tedy ochrana před vyzrazením vašeho know-how, klientely, seznamu zaměstnanců, ale i politiky, plánu a všeobecného záměru nad rámec běžné zaměstnanecké odpovědnosti.

* Více informací o ochraně know-how (obchodního tajemství) v článku

Proč chránit své obchodní tajemství s LANDMARK LEGAL s.r.o.?
  • Jsme jediná společnost na trhu v ČR, která poskytuje komplexní opatření v oblasti ochrany obchodního tajemství.
  • Přijímáme plnou odpovědnost za správnost navržených řešení a postupů.
  • V případě soudního řízení se zaměstnancem poskytujeme součinnost a 10 hodin advokátních služeb zdarma. Během této doby identifikujeme problém, projednáme jej s majitelem a odešleme předžalobní upomínku zaměstnanci, který nedodržel své zákonné povinnosti při ochraně obchodního tajemství vaší společnosti.
Co naše opatření ochrany obchodního tajemství zahrnuje?
  • Audit prostředí ve firmě s identifikací možných rizik
  • Nápravu nedostatků v podobě nastavení mechanismů ochrany know-how a obchodního tajemství
  • Odborná školení
  • Úpravu interní dokumentace se zajištěním maximální ochrany vašeho obchodního tajemství
    • Například pouhé základní znění pracovní smlouvy nemůže zabránit vyzrazení know-how, stejně jako tomu nezabrání neaplikovatelná smluvní pokuta. NDA musí být dostatečně určité a srozumitelné, musí navazovat na podnikatelskou činnost zaměstnavatele a být schopno v rámci zákoníku práce zavázat zaměstnance.
  • Maximální zákonnou ochranu pro vaši společnost
    • Pokud by k vyzrazení obchodního tajemství došlo, učiněná opatření vám zcela v intencích zákona umožní minimalizovat zákonnou ochranu zaměstnance, který se nekalých praktik dopustil, a naopak posílit postavení vaší společnosti (například efektivním využitím konkurenčních doložek).

Webinář Ochrana Know-how

Cena

Cena služby se stanovuje na základě počtu vašich zaměstnanců. V případě hrozby soudního řízení vám poskytneme 10 hodin advokátních služeb zdarma, během kterých podnikneme veškeré nezbytné kroky k tomu, abychom soudnímu řízení předešli. Pokud by bylo potřeba dalších advokátních služeb, účtujeme zvýhodněnou sazbu 2000 Kč za hodinu.

Kontakt

Mgr. Aleš Kuchařík
advokát
+420 736 631 626
ales.kucharik@landmark.cz

Nezávazně poptat

Zobrazit podrobnosti

AML řešení

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras at turpis non quam pulvinar posuere. Maecenas luctus rutrum nibh, eu consectetur neque elementum at. Cras sodales nulla ligula, vitae viverra ante gravida ut. Integer eleifend quam consectetur velit aliquet maximus. Pellentesque viverra vehicula accumsan. Morbi id maximus elit. Donec pretium pellentesque ex quis vulputate. Proin rutrum nulla ac tellus aliquam mollis. Nunc vehicula non dui nec faucibus. Etiam a ultrices enim, vitae ornare nibh. In scelerisque, nulla eget pretium mattis, nisl sapien molestie dolor, ac sodales lectus magna sit amet felis.

Kontakt

Mgr. Markéta Medřická
advokát, jednatelka společnosti
+420 777 697 135
marketa.medricka@landmark.cz

Zobrazit podrobnosti

Revize živnostenských listů

Odstraníme vám riziko spojené se spoluprací s osobami, které s vaší společností spolupracují na základě živnostenského oprávnění. Tuto službu nabízí LANDMARK LEGAL s.r.o. jako jediná advokátní kancelář v ČR s týmem advokátů-profesionálů. Přebíráme plnou odpovědnost za naše řešení (poskytneme právní zastupování a veškerou součinnost při případné kontrole ze strany inspektorátu práce). S naší revizí živnostenských listů budete mít jistotu, že Vaší firmě v tomto ohledu nehrozí žádné nebezpečí.

Proč si nechat provést revizi živnostenských listů s LANDMARK LEGAL s.r.o.?

Řada majitelů firem podceňuje rizika spojená s nesprávně nastavenými smlouvami, způsobem odměňování u tzv. spolupracovníků na IČO. Spolupráci s nimi přitom využívá většina malých i velkých firem - zvlášť poté, co se zaměstnávání osob na DPP a DPČ stalo od letošního roku komplikovanějším. Při zjištění nedostatků může inspektorát práce udělit pokutu a další sankce. A to tehdy, pokud má tento obchodněprávní vztah spíše rysy vztahu pracovněprávního, a vykazuje tedy známky tzv. švarcsystému. Výše pokut rozhodně není zanedbatelná - může se vyšplhat až k 10 milionům korun. Mimo to hrozí uložení zákazu činnosti až na dva roky. Jen v letošním roce plánuje Státní úřad inspekce práce zkontrolovat 20 tisíc zaměstnavatelů.

* více informací v článku

Co naše revize živnostenských listů zahrnuje?

Audit interních procesů, smluvní dokumentace, způsobu fakturace a živnostenských oprávnění spolupracovníků Vaší firmy a nápravu jakýchkoli nedostatků.

Jak revize probíhá?
  • Zrealizujeme detailní audit (vše zkontrolujeme, popíšeme a identifikujeme nedostatky a rizika)
  • Zajistíme nápravu (připravíme vzorové smlouvy, napravíme stávající smlouvy, nastavíme správně způsob odměňování, zavedeme vnitřní směrnice atd.)
  • Provedeme školení
Cena

Cena služby se odvíjí od měsíční výše přijatých faktur od spolupracovníků vaší firmy, kteří spolupracují na základě živnostenského oprávnění.

Kontakt

Mgr. Markéta Medřická
advokát, jednatelka společnosti
+420 777 697 135
marketa.medricka@landmark.cz

Mgr. Aleš Kuchařík
advokát
+420 736 631 626
ales.kucharik@landmark.cz

Sjednat schůzku zdarma

Vybrat termín schůzky

Zobrazit podrobnosti

GDPR řešení

Problematika GDRP se týká všech společností, které zpracovávají osobní údaje.
Úřad pro ochranu osobních údajů udělil v minulém roce 250 pokut, které se vyšplhaly do výše 650 000 Kč na firmu. Neriskujte zbytečně a zakupte si náš GDRP balíček. vaši společnost připraví tak, aby v případě kontroly vyhověla všem nezbytným kritériím, které ukládá zákon.

Proč využít GDPR řešení s LANDMARK LEGAL s.r.o.?

Jsme jediná společnost na trhu, která v rámci GDPR služeb poskytuje také kompletní vzorovou GDRP dokumentaci. Ta vám pomůže s řešením nejširší škály situací, se kterými se jako zpracovatel osobních údajů můžete setkat.​ Naše vzorová dokumentace obsahuje 40 dokumentů a usnadní vám plnění všech zákonných povinností.

Co zahrnuje náš GDRP balíček?
  • Audit vaší stávající dokumentace zaměřený na zajištění shody s platnou legislativou. V rámci auditu prověřujeme všechny procesy, při kterých dochází ke zpracování osobních údajů.
  • Kompletní vzorovou GDRP dokumentaci.
  • Školení zaměstnanců, kteří se podílejí na zpracování osobních údajů.
  • Nezbytnou součinnost v podobě on-line konzultací.

Nezávazně poptat

Cena

Cena GDPR balíčku je 40 000 Kč bez DPH. Cena případných dodatečných konzultací je 2500 Kč bez DPH za každou započatou hodinu poskytnuté on-line konzultace.

Příklady oblastí, které vám pomůžeme vyřešit
  • Nastavení e-mailingu u marketingových sdělení
  • Aktualizace dokumentace ke kamerovým systémům se záznamem
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů
  • Informace o zpracování osobních údajů zaměstnanců
  • Posouzení vlivu na ochranu osobních údajů (DPIA)
  • Smlouva o zpracování osobních údajů
  • Audit zpracování osobních údajů a vyhotovení automatizovaného záznamu o zpracování osobních údajů
  • Vnitřní předpisy o zpracování osobních údajů a informační bezpečnosti
  • Ohlašování úniku osobních údajů
  • Školení na téma GDPR
Kontakt

Mgr. Milan Dančik
advokát
+420 732 159 822
milan.dancik@landmark.cz

Zobrazit podrobnosti

AML řešení

Týkají se vás povinnosti plynoucí z AML zákona?
AML zákon se týká společností vykonávajících podnikatelskou činnost ve finančním i nefinančním sektoru. AML povinnou osobou je každý subjekt, který je vymezen v § 2 odst. 1 a 2 tohoto zákona (Zákon č. 253/2008 Sb. ze dne 5. června 2008 o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu), například:

  • banky
  • realitní kanceláře a obchodníci s nemovitostmi
  • osoby oprávněné ke směnárenské činnosti
  • subjekty poskytující účetní, daňové či auditorské služby
  • subjekty poskytující advokátní a notářské služby
  • zakladatelé společností a poskytovatelé sídla
  • poskytovatelé platebních služeb
  • poskytovatelé služeb spojených s virtuálním aktivem
  • provozovatelé hazardních her
  • obchody s použitým zbožím vč. autobazarů
Jaké povinnosti z AML zákona pro firmy vyplývají?
  • Zavést systém vnitřních zásad, kontrolních mechanismů a postupů.
  • Stanovit hodnocení rizik.
  • Zavést vnitřní oznamovací systém otevřený pro všechny oznamovatele a posuzovat i anonymní oznámení.
  • Pověření člena statutárního orgánu plněním AML povinností.
  • Určení kontaktní osoby a její nahlášení FAÚ (Finanční analytický úřad).
  • Provedení AML školení.
  • Průběžné plnění dalších AML povinností (např. identifikace a kontrola klientů, obchodů apod.).
Obraťte se na nás. Pomůžeme vám. Povinnosti vyplývající z AML zákona splníte zakoupením balíčku AML, kde vám nabídneme komplexní řešení pro vaši společnost.

Neriskujte zbytečně, sankce na nesplnění požadavků AML zákona rozhodně nejsou zanedbatelné. Pokud firma neplní řádně své AML povinnosti, může jí být udělena pokuta ve výši několika milionů korun.

  • AML řešení LANDMARK LEGAL, vytvořené našimi advokáty, obsahuje vzorovou AML dokumentaci, která pokryje veškeré situace, jež mohou v dané oblasti nastat.
  • Jsme jedinou společností na trhu, která nabízí takto rozsáhlou a detailně zpracovanou AML dokumentaci. Ta se skládá z 20 dokumentů a porývá vše, co je nezbytné pro splnění všech povinností vyžadovaných legislativou České republiky.
Co je součástí našeho ALM řešení:
  • veškerá potřebná dokumentace
  • poskytování konzultace k implementaci jednotlivých instrumentů AML do prostředí vaší organizace
  • konzultace k výběru pověřené osoby odpovědné za zajištění plnění AML povinností vyplývajících z AML zákona, tj. obecně všech AML povinností
  • konzultace k výběru a oznámení kontaktní osoby pro FAÚ k plnění oznamovací povinnosti podle ustanovení § 18 AML zákona a k zajišťování průběžného styku s FAÚ
Cena:

Cena kompletní AML dokumentace je 40.000 Kč bez DPH. Případné další konzultace vám rádi poskytneme za zvýhodněnou sazbu 2.500 Kč bez DPH za každou započatou hodinu konzultace.
Chcete si ověřit, zda se vás AML zákon týká a jaké povinnosti z něj pro vaši společnost vyplývají? Nebo potřebujete více informací o našem AML řešení?
Zavolejte nám. Rádi s vámi vše osobně probereme.

Kontakt

Mgr. Milan Dančik
advokát
+420 732 159 822
milan.dancik@landmark.cz

Nezávazně poptat

Zobrazit podrobnosti

GDPR řešení

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras at turpis non quam pulvinar posuere.

Výhody

Maecenas luctus rutrum nibh, eu consectetur neque elementum at. Cras sodales nulla ligula, vitae viverra ante gravida ut. Integer eleifend quam consectetur velit aliquet maximus. Pellentesque viverra vehicula accumsan. Morbi id maximus elit. Donec pretium pellentesque ex quis vulputate. Proin rutrum nulla ac tellus aliquam mollis. Nunc vehicula non dui nec faucibus. Etiam a ultrices enim, vitae ornare nibh. In scelerisque, nulla eget pretium mattis, nisl sapien molestie dolor, ac sodales lectus magna sit amet felis.

Kontakt

Mgr. Markéta Medřická
advokát, jednatelka společnosti
+420 777 697 135
marketa.medricka@landmark.cz

Zobrazit podrobnosti