Kariéra

Jsme profesionály ve svém oboru a hledáme další členy našeho týmu.

Organizace schůzek pro obchodní zástupce

Do našeho pražského call centra hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici operátora/ky, kde se nemusíte bát prodejů ani přesvědčování klientů k nákupu. Vaším úkolem bude domluvit schůzky pro naše obchodníky – bez nutnosti prodávat či vnucovat služby.

Hledáme upovídaného a pohodového kolegu či kolegyni, který rád komunikuje s lidmi a rád by šířil naše služby mezi další firemní klienty.

Co by bylo náplní Vaší práce?

  • podpora obchodních zástupců v domlouvání schůzek (studené hovory)

  • telefonická prezentace služeb tj. úspora mzdových nákladů, vedení mezd, právní poradenství

  • komunikace s firmami nikoliv s fyzickými osobami

  • práce v interním CRM systému, související administrativa

Co od Vás požadujeme?

  • výborné komunikační dovednosti – český jazyk na úrovni rodilého mluvčího

  • praxe v oblasti call centra nebo zákaznického servisu výhodou

  • schopnost naslouchat potřebám našich klientů

  • znalost práce na PC

  • práce v CRM systému výhodou

Co Vám můžeme nabídnout my?

  • práci na plný nebo částečný úvazek (6 hodin) ve stabilní společnosti s dlouholetou působností na českém trhu

  • jistotu pravidelné mzdy + bonus za domluvené schůzky

  • příjemné pracovní prostředí (ne open space)

  • Multisport kartu

  • stravenkovou kartu

  • flexibilní pracovní dobu

  • možnost občasné práce z domova

  • neomezenou konzumací kávy :)

  • nástup ihned/dle domluvy

Pokud Vás nabídka zaujala neváhejte nás kontaktovat skrz odpovědní formulář. Do 5 pracovních dnů můžete očekávat odpověď. Budeme se těšit na případné setkání.