Aktuální volné pozice
Pro naši společnost aktuálně hledáme vhodné kandidáty, kteří chtějí získat nové zkušenosti a zároveň se chtějí podílet na rozvoji a růstu firmy. Hledáme lidi šikovné, flexibilní, proaktivní, kteří se nebojí převzít zodpovědnost za svoji práci.
Skupina LANDMARK od svého založení před více než 25 lety dynamicky rostla, aniž by snížila kvalitu svých služeb.
Základ naší společnosti tvoří lidé, kteří svou prací přenáší společné hodnoty do reálných výsledků.
-
Chcete reprezentovat stabilní firmu s jasným posláním a neomezovat své příjmy? Jste ambiciózní, zaměření na výsledky a umíte si dobře zorganizovat čas i práci? Pak hledáme právě vás!
Náplň práce:
Akviziční činnost
Osobní jednání s majiteli firem
Aktivní vyhledávání a oslovování nových firemních klientů
Zodpovědnost za plnění obchodního plánu
Práce se CRM
Nabízíme:
Atraktivní finanční ohodnocení bez omezení
Služební automobil
Zaškolení od úspěšných a zkušených obchodníků
Notebook a mobilní telefon
Odměna za doporučení nového zaměstnance
Firemní akce a teambuildingy
Nástup možný ihned
A v neposlední řadě přátelské, nekorporátní prostředí stabilní firmy s důrazem na dlouhodobou spolupráci
Požadujeme:
Prokazatelné zkušenosti na obchodní pozici, ideálně v B2B sektoru
Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
Schopnost efektivně představit a prodat unikátní služby společnosti LANDMARK
Vytrvalost a průbojnost
Živnostenský list (nezávislý podnikatel se způsobilostí k obchodnímu zastoupení)
Řidičský průkaz a ochotu cestovat za klienty
Schopnost práce s PC
O penězích nemluvíme, raději je rovnou vyděláváme. Pokud to máte stejně, připojte se k nám.
-
Aktuálně rozšiřujeme tým pro podporu obchodního oddělení a hledáme kolegu, který pomůže nejen s domlouváním schůzek, ale také s vedením týmu.
Co bude náplní tvé práce?
domlouvání schůzek pro naše obchodní zástupce
podpora, rozvoj a motivace stávajícího týmu (2 kolegové)
správa a vyhodnocování výsledků celého týmu (reporting)
práce v interním CRM systému – vyhledávání a doplňování dat o firmách
Co od tebe požadujeme?
zkušenosti s vedením malého týmu nebo zkušenosti s organizací schůzek obchodníkům s potenciálními zákazníky
výborné komunikační dovednosti – český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
schopnost naslouchat potřebám našich klientů
znalost práce na PC, práce v CRM systému výhodou
Co ti můžeme nabídnout my:
práci na plný úvazek ve stabilní společnosti s dlouholetou působností na českém trhu
možnost kariérního růstu
jistotu pravidelné mzdy + bonus za domluvené schůzky, splnění plánu
příjemné pracovní prostředí (ne open space)
Multisport kartu
flexibilní pracovní dobu
možnost občasné práce z domova
neomezenou konzumaci kávy :)
nástup ihned/dle domluvy
-
Do našeho týmu nyní hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni na pozici koordinátora / manažera projektů. Hledáme jak zkušené, tak méně zkušené kolegy, kteří u nás mohou nabýt nové zkušenosti.
Náplň práce:
manažer projektů se zabývá zejména organizováním projektů zaměřených na audity pracovněprávní dokumentace, pracovních procesů, odměňování a motivací zaměstnanců
má na starosti projekty od jejich převzetí od obchodního zástupce po zavedení navrhovaných řešení u klienta
organizuje práci na projektech
komunikuje s klienty
podílí se na implementaci navržených řešení u klienta společně s ostatními členy týmu
prezentuje výsledky přidělených projektů
Požadujeme:
minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou)
velmi dobrá znalost práce na PC – především Excel, Outlook, internet
řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič – pravidelné cesty po ČR
výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti, analytické myšlení
pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
zájem se v daném oboru nadále vzdělávat
Nabízíme:
dlouhodobou spolupráci
systém zaškolení a systém průběžného vzdělávání
perspektivní práci na zajímavých projektech
příležitost podílet se na rozvoji a inovaci služeb
flexibilní pracovní dobu
možnost karierního růstu, prostor pro osobní rozvoj
spolupráci s profesionály v oboru pracovního práva, mzdové problematiky a financí
vysoké finanční ohodnocení (fixní + bonusy, projektové prémie)
multisport kartu (sportovní či relaxační aktivity)
přátelský kolektiv a zázemí příjemných kanceláří (ne open space)
nástup možný ihned
-
Co bude náplní vaší práce:
Začnete s jednoduchými úkoly a postupně budete stoupat po žebříčku složitosti. Už od začátku se ale stanete součástí našeho interního týmu a budete se podílet na mnoha zajímavých právních projektech.
asistence právním profesionálům v různých právních odvětvích
administrace dokumentů, příprava podkladů pro jednání
smluvní agenda společnosti - formulace, kontrola a úprava smluvních dokumentů (interní směrnice, odběratelsko-dodavatelské vztahy, pracovní smlouvy)
zpracování žalobních návrhů a souvisejících úkonů
komunikace s úřady, soudy, notáři aj.
Co od Vás očekáváme/koho hledáme?
studenta/studentku právnické fakulty (ideálně 3.-5. ročník)
schopnost udržet si smysl pro humor i ve chvílích, kdy právě řešíte složité právní otázky
ochota se učit, jelikož každý právník začíná jako praktikant
možnost docházky do kanceláře alespoň 2-3 dny v týdnu
Co můžeme nabídnout my?
příležitost zajistit si super práci po studiu
flexibilní pracovní dobu dle rozvrhu ve škole
samostatnou práci s možností se obrátit na někoho zkušenějšího
příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv může znít jako klišé, ale my to opravdu máme – nenajdete nás v žádném kancelářském mrakodrapu, ale v rodinné vile se zahradou
pravidelně pořádáme teambuildingy, společné obědy atd.
-
Hledáme zkušené právníky, kteří hledají novou profesní výzvu a chtějí se vyhnout rutinním kancelářským úkolům. Přidejte se k našemu týmu na pozici auditora pracovněprávních vztahů!
Hlavní náplň práce:
Spolupráce s firmami všech velikostí po celé České republice, včetně častého cestování a setkávání se s top managementem a majiteli společností.
Kontrola pracovněprávní dokumentace a revize procesů zpracování mezd, systému odměňování a motivace zaměstnanců.
Návrh a implementace optimalizací na základě zjištěných nedostatků.
Analýza dat z kontrol dokumentace a pracovních podmínek, vyhodnocení a sestavování protokolů s doporučeními.
Předávání návrhů odborným týmům, které je dále zpracovávají.
Požadavky:
Vysokoškolské vzdělání v oblasti práva (nezbytné).
Praxe v oblasti pracovněprávní agendy, mezd, nebo odměňování zaměstnanců je výhodou.
Pečlivost, odpovědnost, samostatnost a výborné organizační schopnosti.
Seriózní vystupování a výborné komunikační dovednosti.
Znalost práce s PC (Excel, Outlook).
Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.
Co nabízíme:
Práci na neobsazeném segmentu trhu s unikátní službou.
Flexibilní pracovní dobu a možnost home office.
Atraktivní finanční ohodnocení.
Přátelské pracovní prostředí v sehraném týmu.
Možnost podílet se na zlepšování procesů a rozvoji společnosti.
Pokud Vás tato nabídka zaujala a věříte, že jste tím správným kandidátem, zašlete nám svůj životopis v českém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře. Těšíme se na Vaši odpověď a případnou spolupráci!
Chcete u nás pracovat?
Pokud si myslíte, že by některá z pozic mohla být přesně pro vás, vyplňte krátký formulář přes tlačítko níže. Pokud vás žádná pozice nezaujala ale práce v naší firmě ano, neváhejte se nám i tak prostřednictvím formulářem ozvat.
Budeme se těšit na vaši odpověď a případnou spolupráci.