Aktuální volné pozice

Pro naši společnost aktuálně hledáme vhodné kandidáty, kteří chtějí získat nové zkušenosti a zároveň se chtějí podílet na rozvoji a růstu firmy. Hledáme lidi šikovné, flexibilní, proaktivní, kteří se nebojí převzít zodpovědnost za svoji práci.

Skupina LANDMARK od svého založení před více než 25 lety dynamicky rostla, aniž by snížila kvalitu svých služeb.
Základ naší společnosti tvoří lidé, kteří svou prací přenáší společné hodnoty do reálných výsledků.

  • Chcete reprezentovat stabilní firmu s jasným posláním a neomezovat své příjmy? Jste ambiciózní, zaměření na výsledky a umíte si dobře zorganizovat čas i práci? Pak hledáme právě vás!

    Náplň práce:

    • Akviziční činnost

    • Osobní jednání s majiteli firem

    • Aktivní vyhledávání a oslovování nových firemních klientů

    • Zodpovědnost za plnění obchodního plánu

    • Práce se CRM

    Nabízíme:

    • Atraktivní finanční ohodnocení bez omezení

    • Služební automobil

    • Zaškolení od úspěšných a zkušených obchodníků

    • Notebook a mobilní telefon

    • Odměna za doporučení nového zaměstnance

    • Firemní akce a teambuildingy

    • Nástup možný ihned

    • A v neposlední řadě přátelské, nekorporátní prostředí stabilní firmy s důrazem na dlouhodobou spolupráci

    Požadujeme:

    • Prokazatelné zkušenosti na obchodní pozici, ideálně v B2B sektoru

    • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti

    • Schopnost efektivně představit a prodat unikátní služby společnosti LANDMARK

    • Vytrvalost a průbojnost

    • Živnostenský list (nezávislý podnikatel se způsobilostí k obchodnímu zastoupení)

    • Řidičský průkaz a ochotu cestovat za klienty

    • Schopnost práce s PC

    O penězích nemluvíme, raději je rovnou vyděláváme. Pokud to máte stejně, připojte se k nám.

  • Aktuálně rozšiřujeme tým pro podporu obchodního oddělení a hledáme kolegu, který pomůže nejen s domlouváním schůzek, ale také s vedením týmu.

    Co bude náplní tvé práce?

    • domlouvání schůzek pro naše obchodní zástupce

    • podpora, rozvoj a motivace stávajícího týmu (2 kolegové)

    • správa a vyhodnocování výsledků celého týmu (reporting)

    • práce v interním CRM systému – vyhledávání a doplňování dat o firmách

    Co od tebe požadujeme?

    • zkušenosti s vedením malého týmu nebo zkušenosti s organizací schůzek obchodníkům s potenciálními zákazníky

    • výborné komunikační dovednosti – český jazyk na úrovni rodilého mluvčího

    • schopnost naslouchat potřebám našich klientů

    • znalost práce na PC, práce v CRM systému výhodou

    Co ti můžeme nabídnout my:

    • práci na plný úvazek ve stabilní společnosti s dlouholetou působností na českém trhu

    • možnost kariérního růstu

    • jistotu pravidelné mzdy + bonus za domluvené schůzky, splnění plánu

    • příjemné pracovní prostředí (ne open space)

    • Multisport kartu

    • flexibilní pracovní dobu

    • možnost občasné práce z domova

    • neomezenou konzumaci kávy :)

    • nástup ihned/dle domluvy

  • Do našeho týmu nyní hledáme spolehlivého kolegu či kolegyni na pozici koordinátora / manažera projektů. Hledáme jak zkušené, tak méně zkušené kolegy, kteří u nás mohou nabýt nové zkušenosti.

    Náplň práce:

    • manažer projektů se zabývá zejména organizováním projektů zaměřených na audity pracovněprávní dokumentace, pracovních procesů, odměňování a motivací zaměstnanců

    • má na starosti projekty od jejich převzetí od obchodního zástupce po zavedení navrhovaných řešení u klienta

    • organizuje práci na projektech

    • komunikuje s klienty

    • podílí se na implementaci navržených řešení u klienta společně s ostatními členy týmu

    • prezentuje výsledky přidělených projektů

    Požadujeme:

    • minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou)

    • velmi dobrá znalost práce na PC – především Excel, Outlook, internet

    • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič – pravidelné cesty po ČR

    • výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti, analytické myšlení

    • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost

    • zájem se v daném oboru nadále vzdělávat

    Nabízíme:

    • dlouhodobou spolupráci

    • systém zaškolení a systém průběžného vzdělávání

    • perspektivní práci na zajímavých projektech

    • příležitost podílet se na rozvoji a inovaci služeb

    • flexibilní pracovní dobu

    • možnost karierního růstu, prostor pro osobní rozvoj

    • spolupráci s profesionály v oboru pracovního práva, mzdové problematiky a financí

    • vysoké finanční ohodnocení (fixní + bonusy, projektové prémie)

    • multisport kartu (sportovní či relaxační aktivity)

    • přátelský kolektiv a zázemí příjemných kanceláří (ne open space)

    • nástup možný ihned

  • Co bude náplní vaší práce: 

    Začnete s jednoduchými úkoly a postupně budete stoupat po žebříčku složitosti. Už od začátku se ale stanete součástí našeho interního týmu a budete se podílet na mnoha zajímavých právních projektech.

    • asistence právním profesionálům v různých právních odvětvích  

    • administrace dokumentů, příprava podkladů pro jednání 

    • smluvní agenda společnosti - formulace, kontrola a úprava smluvních dokumentů (interní směrnice, odběratelsko-dodavatelské vztahy, pracovní smlouvy) 

    • zpracování žalobních návrhů a souvisejících úkonů 

    • komunikace s úřady, soudy, notáři aj. 

    Co od Vás očekáváme/koho hledáme?

    • studenta/studentku právnické fakulty (ideálně 3.-5. ročník) 

    • schopnost udržet si smysl pro humor i ve chvílích, kdy právě řešíte složité právní otázky 

    • ochota se učit, jelikož každý právník začíná jako praktikant  

    • možnost docházky do kanceláře alespoň 2-3 dny v týdnu 

    Co můžeme nabídnout my? 

    • příležitost zajistit si super práci po studiu 

    • flexibilní pracovní dobu dle rozvrhu ve škole 

    • samostatnou práci s možností se obrátit na někoho zkušenějšího  

    • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv může znít jako klišé, ale my to opravdu máme – nenajdete nás v žádném kancelářském mrakodrapu, ale v rodinné vile se zahradou 

    • pravidelně pořádáme teambuildingy, společné obědy atd. 

  • Hledáme zkušené právníky, kteří hledají novou profesní výzvu a chtějí se vyhnout rutinním kancelářským úkolům. Přidejte se k našemu týmu na pozici auditora pracovněprávních vztahů!

    Hlavní náplň práce:

    • Spolupráce s firmami všech velikostí po celé České republice, včetně častého cestování a setkávání se s top managementem a majiteli společností.

    • Kontrola pracovněprávní dokumentace a revize procesů zpracování mezd, systému odměňování a motivace zaměstnanců.

    • Návrh a implementace optimalizací na základě zjištěných nedostatků.

    • Analýza dat z kontrol dokumentace a pracovních podmínek, vyhodnocení a sestavování protokolů s doporučeními.

    • Předávání návrhů odborným týmům, které je dále zpracovávají.

    Požadavky:

    • Vysokoškolské vzdělání v oblasti práva (nezbytné).

    • Praxe v oblasti pracovněprávní agendy, mezd, nebo odměňování zaměstnanců je výhodou.

    • Pečlivost, odpovědnost, samostatnost a výborné organizační schopnosti.

    • Seriózní vystupování a výborné komunikační dovednosti.

    • Znalost práce s PC (Excel, Outlook).

    • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič.

    Co nabízíme:

    • Práci na neobsazeném segmentu trhu s unikátní službou.

    • Flexibilní pracovní dobu a možnost home office.

    • Atraktivní finanční ohodnocení.

    • Přátelské pracovní prostředí v sehraném týmu.

    • Možnost podílet se na zlepšování procesů a rozvoji společnosti.

    Pokud Vás tato nabídka zaujala a věříte, že jste tím správným kandidátem, zašlete nám svůj životopis v českém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře. Těšíme se na Vaši odpověď a případnou spolupráci!

Chcete u nás pracovat?

Pokud si myslíte, že by některá z pozic mohla být přesně pro vás, vyplňte krátký formulář přes tlačítko níže. Pokud vás žádná pozice nezaujala ale práce v naší firmě ano, neváhejte se nám i tak prostřednictvím formulářem ozvat.

Budeme se těšit na vaši odpověď a případnou spolupráci.