Kariéra

Jsme profesionály ve svém oboru a hledáme další členy našeho týmu.

Do naší společnosti hledáme
recepční/back office.
 

Hledáme komunikativního, organizovaného parťáka s vynikajícími schopnostmi multitaskingu, se smyslem pro humor, a schopností zůstat klidným i ve chvílích největšího chaosu.

Vidíte se v tom? Pak jste ten pravý člověk pro nás!

Co bude náplní vaší práce: 

  • zajišťování chodu recepce (přijímání návštěv, pohovorů, zajištění občerstvení)

  • administrativní a organizační podpora vedení společnosti

  • příprava, kompletování a zajištění pošty

  • evidence, kontrola a zakládání smluv

  • vyřizování emailů, telefonátů, datových schránek apod.

  • úzká komunikace s IT, externími firmami (úklid, kancelářské potřeby atd.)

  • vedení pokladny

  • komunikace s klienty ohledně spokojenosti

Co od vás očekáváme/koho hledáme?

  • příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování

  • výborné komunikační dovednosti, pečlivost a spolehlivost

  • optimismus a schopnost aktivně řešit svěřené úkoly

  • praxe na obdobné pozici výhodou

  • uživatelská znalost práce s PC (MS Office –Teams, Excel, Word)

Co můžeme nabídnout my?

Jsme menší společnost a na všem se dokážeme dohodnout, co můžeme nabídnout určitě je:

  • zázemí stabilní společnosti s dlouholetou působností

  • multisport kartu (sportovní či relaxační aktivity)

  • přátelský kolektiv a zázemí příjemných kanceláří

  • pravidelné firemní akce, tematické společné obědy

  • perfektní zaučení na pozici + následné průběžné školení

  • možnost kariérního růstu, posunů v rámci společnosti

  • zajímavé finanční ohodnocení, prémie

Chcete být součástí našeho týmu? Pro zapojení do výběrového řízení stačí poslat Váš životopis.

Těšíme se na Vás!